‘Hoe krijg ik klanten in mijn garage en hoe houd ik ze binnen?’ Op deze en tal van andere relevante vragen heeft SKF in samenwerking met Innovam een training ontwikkeld.

De training communicatieve en commerciële vaardigheden heeft tot doel de relatie met de klant verder uit te bouwen en te verbeteren. Het betreft een tweedaagse training en is speciaal bedoeld voor eenieder binnen het bedrijf die de contacten heeft en onderhoudt met de klanten. Deze training kadert in het SKF Pole Position Plus programma en is bedoeld voor de leden binnen dit programma en dus nog niet toegankelijk voor iedereen.

Op deze eerste dag wordt een basis gelegd voor de juiste communicatie. Insteek van de tweede dag is om de commerciële slagkracht van de universele garage te vergroten.

De trainingsdata zijn op 21 en 22 november en 16 en 17 december.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
3 september 2025
Vakgarage grootste groeier in stagnerende formulemarkt
3 september 2025
1975-2025: EQUIP AUTO, 50 jaar passie
3 september 2025
Crisis is het nieuwe normaal
2 september 2025
1,2 procent meer occasions verkocht in augustus
2 september 2025
Uitstoot nu al onder doelstelling 2030
2 september 2025
KwikFit verzorgt e-bike service Decathlon
Meest bekeken berichten
Recente reacties