Wanneer aan de automobilisten werd gevraagd welke merken remsystemen ze kennen, werd Bosch als een van de eersten genoemd met een naamsbekendheid van bijna tien procent. Daarnaast geeft ruim vijftig procent van de huidige gebruikers aan, weer voor een Bosch-remsysteem te kiezen wanneer het huidige systeem vervangen moet worden.

Dat blijkt uit onderzoek dat gedaan is door TNS Sofres, eind januari 2016 uitgevoerd onder 304 automobilisten tussen de 18 en 65 jaar, die zelf verantwoordelijk zijn voor het onderhoud en reparatie van hun auto.

Wanneer de automobilisten gevraagd werd een cijfer te geven aan het remsysteem van Bosch, geeft ruim 55 procent een cijfer tussen de 7,9 en 10. Dit is de hoogste kwaliteitsscore in het onderzoek.

Deze waardering zien we terug in de vervolgaankopen: meer dan de helft van de ondervraagden geeft aan bij een volgende onderhoudsbeurt weer remschijven en/of -blokken van Bosch gemonteerd te willen hebben. Dit aantal stijgt zelfs tot bijna zeventig procent voor eigenaars met een auto van 5 jaar of jonger.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
18 april 2025
Invoering betaald parkeren: “Het interesseert de gemeente niet.”
17 april 2025
One-stop-shop-visie krijgt vorm
17 april 2025
42 procent minder verkeersdoden in 25 jaar
17 april 2025
Geen extra monteur maar extra bruggen
16 april 2025
Garagenetwerken AllParts groeien door
16 april 2025
Hiltermann optimaliseert met Vinacles voorraadfinanciering
Meest bekeken berichten
Recente reacties