In het tweede nummer van 2011 brengt Aftersales Magazine de dealerstrategie van Fiat Nederland, een verslag van het fabrieksbezoek aan Johnson Controls, de aftersalestraining van de Peugeot 508 en de wereld achter het airbaglampje.

Oliemaatschappij ExxonMobil heeft besloten ook in de autobranche afscheid te nemen van het oliemerk Esso. De tankstations blijven bestaan, maar in smeermiddelenland wordt alles Mobil.

Verder is er in het februari-nummer veel aandacht voor olie en gereedschappen. De Duitse oliespecialist Liqui Moly breidt haar investeringsprogramma flink uit. Een column van Sator Holding CEO Adriaan Roggeveen over de schaarste in de onderdelensector.

Lees hier online ASM nummer 2 >>

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
3 september 2025
Samenwerking Ayvens en Plugsurfing
3 september 2025
Vakgarage grootste groeier in stagnerende formulemarkt
3 september 2025
1975-2025: EQUIP AUTO, 50 jaar passie
3 september 2025
Crisis is het nieuwe normaal
2 september 2025
1,2 procent meer occasions verkocht in augustus
2 september 2025
Uitstoot nu al onder doelstelling 2030
Meest bekeken berichten
Recente reacties