Het loyaliteitsprogramma ‘Extra’ van Bosch blijkt vruchten af te werpen. Een jaar na de introductie in maart 2013 telt het programma meer dan 1.050 leden in de Benelux: 700 in Nederland en 350 in België.

Met ‘Extra’ wil Bosch de banden met garages nauwer aantrekken en de loyaliteit belonen. Trouwe klanten via kunnen punten sparen door aankoop van Bosch-producten zoals wisbladen, remschijven en -blokken, injectiepompen, startmotoren, generatoren, bougies, ontstekingsspoelen, lambdasondes of olie-, lucht-, brandstof- en interieurfilters. Met die punten kan de klant vervolgens weer geschenken of andere producten voor de werkplaats (koffiemachine, videoscherm) bij elkaar sparen.

Het volstaat om online te registreren via www.extrapoints.nl. Het aangemelde autobedrijf krijgt een e-mail ter bevestiging en 50 gratis punten als welkomstgeschenk. Eenmaal geregistreerd krijgt het bedrijf bij elke aankoop automatisch punten toegekend volgens een vooraf opgesteld puntenoverzicht. Via een login en paswoord kunnen deelnemers hun puntentotaal controleren. Het aantal gespaarde punten kan op elk ogenblik worden omgezet in geschenken of andere voordelen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
3 juni 2025
BOVAG: Occasionverkoop +6,2 procent in mei
3 juni 2025
VWE: 0,5 procent meer occasionverkopen in mei
3 juni 2025
BOVAG en vakbonden melden onderhandelingsresultaat cao
3 juni 2025
Voor het eerst in 2025 groei in registraties
3 juni 2025
Acht jaar garantie alle merken Stellantis
3 juni 2025
Marjolijn Walhof manager corporate sales KwikFit
Meest bekeken berichten
Recente reacties