Wat kan je doen als universeel autobedrijf om klanten aan je te binden? Bedenk een ludieke actie en sponsor daarmee ook nog eens de lokale sportvereniging. AD Autobedrijf Ooijman in Wilp doet creatief zaken om zijn werkplaats gevuld te houden.

Robert Ooijman van het autobedrijf sponsort sinds kort SV Wilp. Hij heeft in de kantine een brievenbus opgehangen, waar de leden een kopie factuur van hun onderhoudsbeurt bij het autobedrijf in kunnen deponeren. Aan het einde van het sportseizoen worden de factuurbedragen bij elkaar opgeteld en een groot deel daarvan wordt als sponsorbedrag aan SV Wilp overgemaakt.

Onderhoudsfacturen van AD Autobedrijf Ooijman vanaf 1 september 2014, kunnen worden ingeleverd. SV Wilp benadrukt in nieuwsblad Voorster Nieuws dat ieders privacy gewaarborgd blijft.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
1 april 2025
Registraties nieuwe auto’s dalen met 10 procent in eerste kwartaal 2025
1 april 2025
Accupakket als zwaard van Damocles
1 april 2025
Autodealers in 2024: meer omzet, minder winst
1 april 2025
Bosch lanceert twee nieuwe opleidingstrajecten
31 maart 2025
LKQ neemt afscheid van B2C Leisure
31 maart 2025
Nicola Torregiani neemt Benelux-markt onder zijn hoede 
Meest bekeken berichten
Recente reacties