Smeermiddelenfabrikant Valvoline heeft een nieuwe website ontwikkeld voor zijn klanten en dealers in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA). Op Valvolineeurope.com kunnen de bezoekers technische en productinformatie vinden over hoogwaardige smeermiddelen, chemicaliën en autoverzorgingsproducten.

“Het belangrijkste uitgangspunt bij het ontwikkelen van onze nieuwe site voor de EMEA-regio was het creëren van een sterkere klantervaring voor het merk Valvoline op het internet”, vertelt Frank Rouwens, directeur marketing en bedrijfsontwikkeling bij Valvoline.

Valvoline, een merk van Ashland Inc., is het oudste merk voor motorolie ter wereld. In Europa worden smeermiddelen en chemicaliën van het merk Valvoline, Eagle One autoverzorgingsproducten en Tectyl corrosiewerende producten op de markt gebracht. In Nederland wordt de distributie verzorgd door Van Heck via de grossier.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
1 april 2025
Registraties nieuwe auto’s dalen met 10 procent in eerste kwartaal 2025
1 april 2025
Accupakket als zwaard van Damocles
1 april 2025
Autodealers in 2024: meer omzet, minder winst
1 april 2025
Bosch lanceert twee nieuwe opleidingstrajecten
31 maart 2025
LKQ neemt afscheid van B2C Leisure
31 maart 2025
Nicola Torregiani neemt Benelux-markt onder zijn hoede 
Meest bekeken berichten
Recente reacties