Profile Car & Tyreservice lanceert maandag een grootscheepse mediacampagne rondom auto-onderhoud. Dankzij een nieuwe online offertemodule kan de consument gemakkelijk een offerte genereren voor basis- of merkonderhoud. Doel is om zich op de kaart zetten als professionele onderhoudsformule.

De offertemodule maakt gebruik van verschillende brondata, zoals de Partscat van Brezan, de technische data van Haynes Pro en Headline, voertuigdata vanuit RDW en de Tecdoc-catalogus.
In de nieuwe TV- en radiocommercials staat het nieuwe onderhoudsconcept, met de acht ‘Pro’s van Profile’, centraal: acht garanties op het gebied van transparantie, service en gemak. Het ‘Pro’-concept is een verdere professionalisering van auto-onderhoud binnen Profile. Als aanvulling lanceert Profile een moderne online offertemodule, waarmee de consument gemakkelijk een offerte kan genereren voor basis- of merkonderhoud. De TV- en radiocommercials zullen in de komende weken intensief te zien en horen zijn, als ook later in het jaar.

Paul van den Acker, hoofd formule, marketing en online van Profile Nederland, vertelt: “We verzorgen al vele jaren onderhoud op bijna alle Profile vestigingen. De kwaliteit van het onderhoud onderstrepen we nu met de ‘Pro’s van Profile’, acht keiharde beloftes die we naar de consument maken, op gebied van service, transparantie en gemak. Samen met de nieuwe online offertemodule voor onderhoud is dit hét bewijs dat de consument ook bij ons perfect terecht kan voor merkonderhoud, tegen een veel aantrekkelijker tarief dan de merkdealer.”

Pro’s van Profile

De ‘Pro’s van Profile’ zijn acht garanties op het gebied van transparantie, service en gemak. De uitgevoerde werkzaamheden worden ingevuld op een checklist en aangevuld met foto’s van de vervangen of gerepareerde onderdelen. Oude onderdelen worden bewaard. Vooraf krijgt de klant een duidelijke offerte, zodat hij precies weet waar hij aan toe is. Hij kan kiezen tussen basis- of merkonderhoud en krijgt op onderhoud, reparatie en banden standaard een jaar garantie. In dat jaar krijgt hij gratis pechhulp, 24/7 in heel Europa.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
16 april 2025
Garagenetwerken AllParts groeien door
16 april 2025
Hiltermann optimaliseert met Vinacles voorraadfinanciering
16 april 2025
Alliance vergroot grip op aftermarket EV’s
16 april 2025
Nieuwe CEO LKQ Benelux-France bekend
16 april 2025
RODI 2024: zorgen over toekomstige winstgevendheid
15 april 2025
BOVAG doet formeel bod voor nieuwe cao MvT
Meest bekeken berichten
Recente reacties