Het snel groeiende VWE herstructureert haar organisatie. In juni 2011 moet deze afgerond zijn. De verwachting is dat het personeelaantal met minder dan tien procent zal dalen. Exacte aantallen worden door VWE nog niet gegeven, omdat er nog gesprekken plaatsvinden.

VWE zet het servicecentrum om naar een klantcontactcentrum, bij de ict-tak wordt een scheiding aangebracht tussen ontwikkeling en beheer en het verkoopapparaat wordt geoptimaliseerd. Simpelweg betekent dit een samenvoeging van de vier huidige businessunits tot de twee nieuwe, te weten ‘retail’ en ‘groot zakelijk’.

"De markt is continu aan verandering onderhevig en wij veranderen mee. Ons uitgangspunt daarbij is de ondernemer in de autobranche te helpen meer winst te maken en hem te ondersteunen bij zijn kerntaken", aldus directeur Michel Corveleijn. "Deze weg zijn we vorig jaar ingeslagen en we stomen de organisatie nu verder klaar."

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
14 november 2025
ADPA nieuw lid van SERMI
14 november 2025
Alzura: Toekomst aftermarket is digitaal
14 november 2025
AllParts lanceert leaseconcept
13 november 2025
Stijging voertuigdiefstal zet door
13 november 2025
AutoTrack: Tweedehands EV 10 procent goedkoper
13 november 2025
Groen licht voor autonome shuttlebus Holon
Meest bekeken berichten
Recente reacties