Het snel groeiende VWE herstructureert haar organisatie. In juni 2011 moet deze afgerond zijn. De verwachting is dat het personeelaantal met minder dan tien procent zal dalen. Exacte aantallen worden door VWE nog niet gegeven, omdat er nog gesprekken plaatsvinden.

VWE zet het servicecentrum om naar een klantcontactcentrum, bij de ict-tak wordt een scheiding aangebracht tussen ontwikkeling en beheer en het verkoopapparaat wordt geoptimaliseerd. Simpelweg betekent dit een samenvoeging van de vier huidige businessunits tot de twee nieuwe, te weten ‘retail’ en ‘groot zakelijk’.

"De markt is continu aan verandering onderhevig en wij veranderen mee. Ons uitgangspunt daarbij is de ondernemer in de autobranche te helpen meer winst te maken en hem te ondersteunen bij zijn kerntaken", aldus directeur Michel Corveleijn. "Deze weg zijn we vorig jaar ingeslagen en we stomen de organisatie nu verder klaar."

Deel dit artikel op

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
Meest bekeken berichten
Recente Reacties
  • Jeroen Blankestijn on De strijd om brons: “Jos, Volgens mij vergeet jij nog een importeur met 3 winkels… 🙂sep 6, 11:56
  • Henk on Camperaars tegen MRB-verhoging: “Ik vraag mij af als dit wel mag en rechtsgeldig is om het te verhogen met 100%, dit mag volgens…sep 5, 19:35
  • Henk on Camperaars tegen MRB-verhoging: “Boten zit de ellite op en veel zwartgeld dus die pakken ze niet, Zich zelf bijten doen ze niet.sep 5, 19:33
  • Henk on Camperaars tegen MRB-verhoging: “Daar gaat het mis, voor de belasting is een camper juist een personen auto. Als ze gewoon zeggen een camper…sep 5, 19:31
  • Eric van Gurp on Helft lichte bedrijfswagens nu Euro 6: “Dan kunnen we binnenkort ook weer 130 op snelweg. De uitstoot is dan nu ook veel minder als 5 jaar…sep 2, 15:38