Tyre Trading International is maandag gestart met een roadshow ter promotie van de vernieuwde webshop. Doel is om potentiële klanten te informeren en activeren. De bandengroothandel beschikt niet alleen over de bekende premiummerken maar ook over eigen importlijnen zoals Falken en Hankook (inclusief het nieuwe Laufenn).

De webshop van TTI toont naast actuele eigen voorraad ook virtuele voorraad van derden. Hierdoor heeft de klant keuze uit een voorraad van meer dan een miljoen extra banden. Er is duidelijk inzicht in de orderhistorie en facturen. Via instellingen in de sectie Mijn Account kan eenvoudig een persoonlijke weergave gecreëerd worden. De webshop heeft een responsive design en is geschikt voor smartphone en tablet. TTI hanteerde naar eigen zeggen gemak als het uitgangspunt bij de ontwikkeling van de nieuwe webshop: binnen vier klikken moeten de banden in huis kunnen zijn.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
24 juni 2025
FIGIEFA bezorgd over formuleringen in concepttekst sloopvoertuigen
24 juni 2025
EQUIP AUTO Arena 2025: vooruitblikken naar de toekomst
24 juni 2025
STRENED-voorzitter Norbert van den Eijnden legt functie per direct neer
24 juni 2025
De digitale carwash
23 juni 2025
BOVAG-autowasbedrijven in actie voor Prinses Máxima Centrum
23 juni 2025
Bosch remanufacturing: beter dan het origineel
Meest bekeken berichten
Recente reacties