Uit de communicatie met gebruikers van door haar geleverde diagnosetesters heeft Rocar-Tech de conclusie getrokken dat er behoefte bestaat aan ondersteuning bij het gebruik van haar apparatuur.

Directeur Jan Roozeboom stelt dat de kenniseconomie niet aan Rocar-Tech voorbij gaat: “Je kunt wel goede diagnosetesters verkopen, maar de meerwaarde zit in de kennis en vaardigheden die de klant heeft om er mee te werken. Wij willen de klanten in staat stellen die kennis en vaardigheden op peil te houden.”

Rocar-Tech gaat een helpdesk opzetten en hierbij cursussen en trainingen organiseren. De klanten kunnen de helpdesk raadplegen voor productondersteuning en technische support bij het oplossen van voertuiggerelateerde problemen.

Actualiteit

Het bedrijf start ook met een training op het gebied van emissie-onderdelen, daarnaast komt er ook een workshop airconditioning. Beiden bestaan uit een theorie- en praktijkgedeelte. De workshop wordt ook met een examen afgesloten. Met dit diploma mag de technicus in alle EU-landen reparaties en onderhoudswerkzaamheden aan airconditioningssystemen van auto’s uitvoeren.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
2 september 2025
1,2 procent meer occasions verkocht in augustus
2 september 2025
Uitstoot nu al onder doelstelling 2030
2 september 2025
KwikFit verzorgt e-bike service Decathlon
2 september 2025
Ode aan onze helden – ervaren, veerkrachtig en klaar voor de toekomst
1 september 2025
Nieuw bij Hella: kits met blokken en schijven
1 september 2025
UFI levert transmissiefilters Hyundai en Kia
Meest bekeken berichten
Recente reacties