Automotive Insiders organiseert op 13 september in het Bilderberg Hotel ’t Speulderbos in Garderen een spiegelsessie in het kader van de retail. Alain Dujardin van online communicatieburo Greenberry zal exclusief aan de deelnemers de uitkomsten van een uitgebreid sociale media-onderzoek presenteren.

Roger Bushell ceo van Vital Software, een internationale topper op het gebied van data-informatie, zal de deelnemers inspireren en concrete tips geven hoe je de klant van vandaag kunt bereiken en wat het kost als verkoopinspanningen niet zijn aangepast op deze klant.
Rob Polman, directeur Bovemij Financiële Diensten en Gwen Jansen van Jansen Jager Beeldmakers zullen de avond samen met Ric van Vugt presenteren.

Serie van vier

Behalve de retailsessie van 13 september wordt het thema Meer Winst ook besproken in de Spiegelsessies Aftersales op 20 september, Schade op 27 september en Lease en Fleet op 4 oktober.

In een spiegelsessie komen marktspelers en belangenbehartigers uit de hele sector samen om met elkaar in een informele setting te spiegelen over hoe er meer winst gemaakt kan worden.

Het volledige programma vind je hier >>

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
27 augustus 2025
Laatste kans voor Europese auto-industrie
27 augustus 2025
Autodoc opent marktplaats in Benelux
27 augustus 2025
Premium universeel omarmt Bosch Car Service
26 augustus 2025
Ayvens sluit inkoopdeal met Chery
26 augustus 2025
‘Bijtellingsregime bedreiging voor EV’
26 augustus 2025
Eén op de drie heeft liever Chinese dan Amerikaanse auto
Meest bekeken berichten
Recente reacties