Vijf nieuwe autobedrijven hebben recentelijk gekozen voor de formule Carprof. Ze gaan van start in het eerste kwartaal van 2018.

Eind 2017 werd de handtekening gezet door Autobedrijf Pricar in Oisterwijk, Autocentrum Verhagen in Schijndel, Auto Nassau in Delft en Autotechniek Schuiterd in Nijverdal. De eerste nieuwkomer in 2018 is Autobedrijf Gebroeders Schenkels in Nuenen. Onlangs werden voor Carprof-leden de plannen voor 2018 gepresenteerd (foto). In de publiciteit richting consument zal het, net als in 2017, draaien om de boodschap over te stappen. Meer concreet: van de dealer naar het universele equivalent. De formule wil zich immers meten met de merkdealer (voor de consument veelal de maatstaf). In 2017 heeft de Overstapcampagne met welkomstgeschenk geleid tot ‘een significante toename’ van nieuwe klanten.

Nieuwe tools

Om meer leads te genereren, kregen Carprof afgelopen jaar een aantal nieuwe tools, waaronder Servicebook en Carprof Direct een Offerte. Vanuit moederbedrijf Partspoint Group kwamen er technische informatie en trainingen, onder het label Tech360.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
14 november 2025
ADPA nieuw lid van SERMI
14 november 2025
Alzura: Toekomst aftermarket is digitaal
14 november 2025
AllParts lanceert leaseconcept
13 november 2025
Stijging voertuigdiefstal zet door
13 november 2025
AutoTrack: Tweedehands EV 10 procent goedkoper
13 november 2025
Groen licht voor autonome shuttlebus Holon
Meest bekeken berichten
Recente reacties