Mijn VWE is onlangs uitgebreid met een geheel nieuw advertentiesysteem en inmiddels maken alle klanten gebruik van dit nieuwe systeem. Met het advertentiesysteem kunnen autobedrijven hun occasions gemakkelijk op alle advertentieportalen publiceren.
Daarbij kunnen de advertenties ook direct op sociale media en de eigen website worden geplaatst. Ook krijgen autobedrijven inzicht in waardevolle leads en kunnen deze eenvoudig opvolgen. Marjanka Bakker, propositiemanager van Mijn VWE vertelt hierover: “Nieuw is bijvoorbeeld het adverteren van andere voertuigsoorten, zoals brommers en caravans. Een veelgevraagde mogelijkheid onder bedrijven die niet alleen in auto’s handelen.”
Mijn VWE, dat bestaat uit het voorraadoverzicht en het voertuigdossier, heeft een koppeling met populaire kanalen als Youtube en Facebook, waardoor autobedrijven hun voorraad nu ook op sociale media kunnen publiceren. En met de vernieuwde Voorraadmodule kunnen autobedrijven hun voorraad ook goed zichtbaar maken op hun eigen website. Hierbij heeft het autobedrijf veel vrijheid in de weergave, de manier van zoeken en zelfs het tonen van verschillende talen.
Het nieuwe advertentiesysteem van VWE biedt ook een Lead Dashboard. “Met dit dashboard kunnen autobedrijven hun potentiële kopers beheren en goed opvolgen. Zo toont het de reacties die zijn binnengekomen op de advertentie, waarop het autobedrijf actie kan ondernemen. Maar ook kunnen er handmatig leads worden aangemaakt, bijvoorbeeld wanneer er een potentiële klant in de showroom langs komt. Op deze manier verzamel je alle contacten centraal op één plek”, zo vertelt Bakker.