Wensink Automotive heeft besloten om voor al haar vestigingen gebruik te gaan maken van ICT-programma Plan-IT voor de uitrol van het nieuwe aftersalestraject. De Ford-divisie van Wensink werkt al enige tijd naar tevredenheid met het programma.

Als aanvulling hierop zal Wensink tevens starten met Plan-IT Online Op Tijd, de vernieuwende online planmodule, waarmee klanten online precies kunnen zien op welk tijdstip er ruimte is in de werkplaats voor de betreffende servicebeurt, bandenwissel, APK etc. Hierin gaat Plan-IT Online verder dan andere producten in de markt.

Eric Wilbers, directeur van Wensink Automotive: “Tijdens de presentatie zag ik de talloze mogelijkheden van Plan-IT, hoe de software kan ‘praten’ met haar online module en omgekeerd. Plan-IT gaat verder dan slechts het plannen van afspraken. Het stelt onze klanten op de hoogte van de afspraak via mail, online afspraken worden direct zichtbaar in de software en bovenal stelt het de verantwoordelijken binnen Wensink in staat om een beter overzicht te verkrijgen in én over de bezetting van de diverse werkplaatsen. Niet onbelangrijk als grootste Mercedes-Benz / Ford dealer van Nederland. Aftersales is voor Wensink altijd leidend geweest. Al vanaf de oprichting in 1986 staat dit onderdeel centraal. We zijn een vooruitstrevende dealerholding en altijd op zoek naar vernieuwingen. Plan-IT sluit hier uitstekend op aan.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
18 september 2025
Stop&Go vernieuwt marterafweer
18 september 2025
‘Kwart pechgevallen had voorkomen kunnen worden’
18 september 2025
KwikFit breidt partnernetwerk e-bike service uit
18 september 2025
De menselijke factor
17 september 2025
Fastned Gentbrugge als blauwdruk
17 september 2025
Met Logpay-kaart ook naar Argos en amiGo
Meest bekeken berichten
Recente reacties