Autofabrikant Kia breidt zijn Connect Live Services uit met 4screen, een platform waarop geselecteerde partners hun diensten en aanbiedingen kunnen tonen aan de Kia-rijder.

4screen is behalve in Nederland beschikbaar in Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, België, Italië, Spanje, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk. De modellen die voor deze dienst in aanmerking komen (die met het Gen5W- of ccNC-infotainmentsysteem), worden in de komende weken automatisch over the air geüpdatet.

De partners van 4screen worden getoond met een zogeheten branded pin, met daarin het merk of logo van het individuele bedrijf. Bestuurders kunnen op de branded pin klikken om extra informatie te krijgen, zoals openingstijden en contactgegevens. Ook krijgen zij toegang tot beschikbare aanbiedingen en kortingen. Eenmaal geselecteerd leidt het navigatiesysteem de bestuurder rechtstreeks naar de locatie.

Instellingen

Wanneer een bestuurder naar iets specifieks zoekt, worden bedrijven met een actieve campagne bovenaan de zoeklijst weergegeven. Bestuurders kunnen 4screen ook zo instellen dat alleen bepaalde categorieën worden weergegeven. De uitgelichte content wordt alleen op verzoek weergegeven. Bestuurders kunnen 4screen op elk gewenst moment uitschakelen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
31 maart 2025
LKQ neemt afscheid van B2C Leisure
31 maart 2025
Nicola Torregiani neemt Benelux-markt onder zijn hoede 
31 maart 2025
Toyota populair op Urk, BMW domineert in Blaricum en Bloemendaal
31 maart 2025
Apk significante aanjager werkaanbod
28 maart 2025
Systeem Kia waarschuwt voor naderende hulpdiensten
28 maart 2025
Vakgarage vernieuwt magazine Dichtbij
Meest bekeken berichten
Recente reacties