Fabrikant Lightyear, die een auto ontwikkelt die voorzien van zonnecellen rechtstreeks aan het daglicht kan opladen, heeft Wouter Vink aangesteld om de marketingstrategie van Lightyear te gaan bepalen en uitrollen.

Vink komt over van Google, waar hij op het hoofdkantoor in Silicon Valley elf jaar lang in diverse marketingfuncties werkzaam was. “Lightyear werkt met Lightyear One aan een duurzamere toekomst: schone mobiliteit voor iedereen. Een propositie die mij enorm aanspreekt”, vertelt Wouter Vink. “Ik kan niet wachten om samen met het Lightyear-team hun unieke positie in de markt, de naamsbekendheid en het merk verder uit te breiden en te verstevigen en Lightyear te laten groeien tot een volwaardig bedrijf in de automotive en technologiemarkt. Schaalbaarheid is daarbij enorm van belang.”

Ervaring

“Wouter Vink heeft een enorme rugzak aan relevante werkervaring die perfect past bij de fase waar wij als Lightyear nu in zitten”, zegt Lex Hoefsloot, ceo en mede-oprichter van Lightyear. “Wouter heeft enorm veel ervaring in het opzetten en lanceren van nieuwe services en producten. Daarnaast heeft Wouter veel internationale ervaring die ons gaat helpen bij het verder versterken van de wereldwijde naamsbekendheid, de propositie en het merk Lightyear. We zijn ervan overtuigd dat hij een aanzienlijke bijdrage gaat leveren aan onze marketingactiviteiten.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
19 mei 2025
Aantal laadpunten gestegen, stagnatie dreigt
19 mei 2025
Vrouwen aan het stuur
19 mei 2025
Requal Equipment
16 mei 2025
Kwart jongeren kiest autoverzekering via vergelijkingssite
16 mei 2025
Nu nog een hobby
15 mei 2025
Minder onderhoudsmomenten, hogere kosten
Meest bekeken berichten
Recente reacties