Citroën Nederland heeft met ingang van 2 februari Menno Wats (40) aangesteld als marketingdirecteur. Daarmee is het marketingteam van Citroën weer compleet.

Menno Wats volgt Bastiaan de Groot op, die deze functie op ad-interimbasis invulde en zijn loopbaan vervolgt binnen de PSA Groep.

Vóór zijn benoeming bij Citroën Nederland vervulde Menno Wats diverse functies bij Mazda Motor Nederland. In zijn meest recente rol daar – Manager Brand and Product – richtte hij zich op het ontwikkelen en implementeren van een nieuwe merkstrategie en het life cycle management van de modellen. Wats noemt Citroën een “iconisch merk, waarbij innovatie, uniek design en comfort voorop staan en de klant de inspiratie is.” Antoine Burguière, Managing Director van Citroën Nederland: “Onze elektrificatiestrategie, modellenoffensief en de grote veranderingen in de autobranche zijn voor Menno en zijn team grote maar prachtige uitdagingen om de tanden in te zetten.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
19 augustus 2025
Drie finalisten BOVAG Autobedrijf van het Jaar
19 augustus 2025
De Dorpsgarage start podcast
19 augustus 2025
Al 450.000 meldingen ANWB Alarmcentrale
19 augustus 2025
Meestal rijdt de man naar vakantiebestemming
18 augustus 2025
Mijlpaal: 10 miljoen auto’s in Nederlands wagenpark
18 augustus 2025
VZR hekelt bijtellingsplan voor werkgevers
Meest bekeken berichten
Recente reacties