Dinsdag 20 november zijn voor de tweede keer de Online Dealer Awards uitgereikt. De Van Mossel Automotive Groep en Louwman sleepten beide drie prijzen in de wacht.

De prijzen worden uitgereikt aan bedrijven die het meest digital minded zijn en zijn een initiatief van DTC Media en Marktplaats. Er waren prijzen van een vakjury en publieksprijzen, in zes categorieën. Van Mossel won zowel de vakprijs als de publieksprijs in de categorie van meest succesvolle data driven autobedrijven, alsook de vakprijs voor de meest originele campagne.

Louwman

De vakprijs voor de beste website was voor Auto.nl, dat onderdeel is van de Louwman Groep. Auto.nl werd tevens bekroond met de vakprijs voor de beste voorraadpresentatie. Het publiek koos voor de website van Louwman Exclusive.

Overige winnaars

De publieksprijs voor de beste voorraadpresentatie ging naar Autobedrijf A. van Rijswijk uit Veen. De vakprijs voor de beste presentatie op social media ging naar Opel-dealer Liewes uit Roden. De publieksprijs in deze categorie was voor Hyundai- en Nissan-dealer Auto Sturm, met vestigingen in Zeeland en Zuid-Holland. De Hekker Autogroep, Opel-dealer in Limburg met zes vestigingen, werd bekroond met een prijs voor de beste leadopvolging namens de vakjury. Het publiek koos voor Auto Synyco, specialist in jonge occasions in Friesland. De publieksprijs voor de meest originele campagne tenslotte ging naar de VKV Groep. Op de foto het team van de Van Mossel Automotive Groep met hun drie Online Dealer Awards.  

Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
26 augustus 2025
Ayvens sluit inkoopdeal met Chery
26 augustus 2025
‘Bijtellingsregime bedreiging voor EV’
26 augustus 2025
Eén op de drie heeft liever Chinese dan Amerikaanse auto
26 augustus 2025
Altac rondt overname Proving en Airo af
26 augustus 2025
‘Mijn eerlijkheid heeft me een goede reputatie opgeleverd’
25 augustus 2025
Een op drie leaesauto’s Arval Nederland inmiddels volledig elektrisch
Meest bekeken berichten
Recente reacties