Automotive softwarebedrijf UnameIT breidt zijn activiteiten uit met de businessunit Marble Digital Marketing Solutions. General manager wordt Frank Ruygrok, die begin mei is gestart in zijn nieuwe rol.

UnameIT levert onder meer het leadmanagementsysteem Lef en het crm-systeem Sam. “Wij hebben in de afgelopen periode een forse groei doorgemaakt”, zegt Robert Adelerhof, managing director. “Het is nu tijd voor een volgende stap, naar de online automotive. Die ligt dicht bij ons DNA, waar innovatie en vernieuwing een belangrijke plaats innemen.” Tijdens het UnameIT Live event is begin dit jaar Marble bij de klanten geïntroduceerd. Op grond van de reacties is afgelopen maanden, samen met een aantal key accounts, gewerkt aan een productportfolio. Daarmee gaat het bederijf nu de markt op.

Kansen online

Ruygrok verwacht dat de online showroom de komende jaren een steeds grotere en belangrijkere rol zal spelen. “Ik zie daar veel kansen die we met Marble en de expertise en klantenkring van UnameIT kunnen verzilveren.” Met het oog daarop is Marble de samenwerking aangegaan met het Engelse Gforces, dat veel ervaring heeft op het vlak van digital marketing. Marble wil uitgroeien tot dé aanbieder van digital-marketingdiensten in de automotive sector. Momenteel wordt gewerkt aan een nieuwe website en huisstijl en vinden gesprekken plaats met kandidaten om diverse vacatures in te vullen.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
4 juli 2025
Het verlangen naar duidelijkheid
3 juli 2025
All-seasonband General Tire voor suv
3 juli 2025
AkzoNobel met Solera in datagestuurde duurzaamheid
3 juli 2025
Totale occasionverkoop H1 stijgt 4,2 procent
3 juli 2025
Cyberveiligheid zet branche op scherp
2 juli 2025
Hella Gutmann integreert KI in diagnoseapparatuur
Meest bekeken berichten
Recente reacties