Focwa-leden kunnen bij complexe storingen of problemen met het inleren van nieuwe componenten voortaan een beroep doen op de expertise van GMTO. Beide organisaties hebben daartoe een samenwerkingsovereenkomst gesloten, die per direct ingaat.

De samenwerking werd in november al gesloten, in de kantlijn van het jaarlijkse Focwa-congres, maar is nu pas naar buiten gebracht. Het gaat om een mantelovereenkomst die voor alle Focwa-leden geldt. Wanneer leden vervolgens daadwerkelijk advies vragen aan GMTO gaan zij daarvoor een ditrecte overeenkomst met GMTO aan.

Inleren

Een bekend probleem bij schadeherstel is dat een universeel schadeherstelbedrijf wel een complexe schade van ieder merk kan herstellen, maar na afloop toch nog even langs de dealer moet om een nieuwe component in te leren. Dat behoort met de nieuwe samenwerking tot het verleden; GMTO kan dat voor de schadehersteller oplossen. Voor die service moet wel nog apart worden betaald, maar dat gebeurt wel met een forse Focwa-korting, laat Focwa weten. Daarnaast ontwikkelt GMTO speciaal voor Focwa ook specifieke trainingen.

John Philips, algemeen directeur GMTO: “Met Focwa hebben we een uniek product ontwikkeld voor schadeherstelbedrijven. Op het Focwa-congres gaven we schadeherstelbedrijven al een eerste inkijk in de mogelijkheden waarbij ze via ons remote device geassisteerd worden bij complexe storingen of als er componenten moeten worden ingeleerd. Vanaf nu kunnen Focwa-leden permanent gebruik maken van onze gespecialiseerde dienstverlening.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
23 mei 2025
Tom Pijnenburg wint Geerlig Riemerprijs 2025
23 mei 2025
Rematec 2025; duurzaam als leitmotiv
23 mei 2025
Alzura breidt uit met 100 procent leveringsplicht
22 mei 2025
Autoverzekering Suzuki-dealers voor 12 jaar garantie
22 mei 2025
Wico Autolakken heet voortaan Prepaire
22 mei 2025
Eurami wordt Bosch First Supplier Premium
Meest bekeken berichten
Recente reacties