Akzonobel Vehicle Refinishes komt met een nieuwe website voor Sikkens. Klanten hebben toegang tot productinformatie, technische gegevens, veiligheidsinformatiebladen, kleureninformatie en kleurentools.

Verder is volgens Akzonobel de look & feel opgefrist en de navigatie verbeterd, met intuïtieve, flexibele functies om bezoekers snel de informatie te geven die ze nodig hebben. Het platform van Sikkens is ontworpen voor desktop, tablet en smartphone. De nieuwe website maakt deel uit van de campagne ‘Creating Together’, waarmee Sikkens zijn commitment wil onderstrepen om nauw samen te werken met klanten, partners en stakeholders. “We willen dat onze boodschap overal in de markt wordt gezien, gehoord en gevoeld”, zegt marketingdirecteur Tsjip Boersma. “We hanteren duidelijke en snelle koppelingen op de startpagina en nemen gebruikers rechtstreeks mee naar de gedeelten met informatie die voor hen van belang zijn.”
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
19 mei 2025
MG opent grootste MG brandstore van Europa in Roermond
19 mei 2025
Aantal laadpunten gestegen, stagnatie dreigt
19 mei 2025
Vrouwen aan het stuur
19 mei 2025
Requal Equipment
16 mei 2025
Kwart jongeren kiest autoverzekering via vergelijkingssite
16 mei 2025
Nu nog een hobby
Meest bekeken berichten
Recente reacties