Akzonobel Vehicle Refinishes komt met een nieuwe website voor Sikkens. Klanten hebben toegang tot productinformatie, technische gegevens, veiligheidsinformatiebladen, kleureninformatie en kleurentools.

Verder is volgens Akzonobel de look & feel opgefrist en de navigatie verbeterd, met intuïtieve, flexibele functies om bezoekers snel de informatie te geven die ze nodig hebben. Het platform van Sikkens is ontworpen voor desktop, tablet en smartphone. De nieuwe website maakt deel uit van de campagne ‘Creating Together’, waarmee Sikkens zijn commitment wil onderstrepen om nauw samen te werken met klanten, partners en stakeholders. “We willen dat onze boodschap overal in de markt wordt gezien, gehoord en gevoeld”, zegt marketingdirecteur Tsjip Boersma. “We hanteren duidelijke en snelle koppelingen op de startpagina en nemen gebruikers rechtstreeks mee naar de gedeelten met informatie die voor hen van belang zijn.”
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
20 augustus 2025
Stress bij rijden in het buitenland
20 augustus 2025
Auto als onderdeel van identiteit
19 augustus 2025
Drie finalisten BOVAG Onafhankelijk Autobedrijf van het Jaar 2025
19 augustus 2025
De Dorpsgarage start podcast
19 augustus 2025
Al 450.000 meldingen ANWB Alarmcentrale
19 augustus 2025
Meestal rijdt de man naar vakantiebestemming
Meest bekeken berichten
Recente reacties