Aan de vooravond van vakbeurs The Tire Cologne roept de Duitse brancheorganisatie BRV bandenspecialisten op om zich ter plekke vooral ook te oriënteren op werkplaatsapparatuur.

Want, zo stelt BRV in een kort bericht, de werkplaatsklant wil steeds vaker op één punt zoveel mogelijk services ontvangen. Dus zal het bandenbedrijf zich moeten verbreden, zo luidt de conclusie.

The Tire Cologne

BRV is de Duitse versie van ‘onze’ Vaco. De organisatie stelt dat onderhoud, repareren dan wel afstellen van verlichting en bijvoorbeeld ADA-systemen een eerste optie zijn om  werkplaatsactiviteiten te verbreden. Geen nieuw geluid weliswaar, maar het geeft aan dat ook bij onze oosterburen de bandenbranche meer omzetmogelijkheden nodig heeft dan alleen het eigen specialisme om een gezond businessmodel overeind te houden. The Tire Cologne is de opvolger van Reifen Essen, en opent 29 mei de deuren.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
14 juli 2025
Plannen voor nieuwe autobelastingen bieden goede aanknopingspunten
14 juli 2025
Allianz Direct wint Independer Award Auto 2025 voor beste prijs-kwaliteit
14 juli 2025
Repareren of vervangen?
11 juli 2025
ADPA en GVA winnen zaak tegen BMW
11 juli 2025
Prijs voor beperken waterstofverliezen
11 juli 2025
Autowasdag levert 60.721 euro op voor Prinses Máxima Centrum
Meest bekeken berichten
Recente reacties