Met de Walk of Services introduceert bandenbeurs The Tire Cologne in 2026 een nieuw format. Hierbij ligt de focus niet alleen op producten, maar vooral op oplossingen.

Met het nieuwe format speelt The Tire Cologne in op de veranderingen in de branche en de uitdagingen waar met name de vakhandel voor staat.

Thema’s

De Walk of Services wordt ondersteund door duidelijke bezoekersbegeleiding, thematisch gestructureerde exposantenstands, livedemonstraties en een gevarieerd programma op de Service Stage. Het nieuwe format is verdeeld over vijf themagebieden: medewerkers, systeem- & procesoplossingen, bandenservice en werkplaatstechnologie, voertuigservices en afvalverwijdering, en duurzaamheid.

The Tire Cologne beloo0ft met het nieuwe format ook nieuwe mogelijkheden voor exposanten te bieden. Als onderdeel van een sterke campagne met een groot bereik profiteren zij van een grotere zichtbaarheid, een op maat gemaakte benadering van hun doelgroepen en een relevant inhoudelijk kader voor discussies van hoge kwaliteit. De Walk of Services wordt opgevoerd als een ‘jackpot’ voor de bandenhandel in het communicatieve centrale idee ‘wie de juiste schroeven aandraait, wint gegarandeerd’.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
1 juli 2025
Eerste e-step met kenteken
1 juli 2025
5,5 procent minder nieuwe auto’s in eerste halfjaar
1 juli 2025
Techniek Nederland introduceert Docking Van
1 juli 2025
Automotive Academy wordt LKQ Academy
1 juli 2025
Pilot met virtuele rijlessen
1 juli 2025
Horsmans servicedealer Subaru in Limburg
Meest bekeken berichten
Recente reacties