De Acoat Selected-partners van AkzoNobel kunnen vanaf half augustus kiezen voor een digitale schade-intake. Hiermee kan een schadedossier worden aangemaakt zonder dat de klant daarvoor naar het schadeherstelbedrijf hoeft.

De klant kan online zijn persoonlijke gegevens, schadegegevens en foto’s digitaal aanleveren via telefoon, tablet of computer via de website van het schadeherstelbedrijf, of met een link in een e-mailbericht. Het schadeherstelbedrijf ontvangt het digitale schadedossier en kan vervolgens met zijn klant een afspraak inplannen om de schade te herstellen.

“Dubbel invoerwerk – en daarmee de kans op fouten! – behoort dus tot het verleden”, vertelt Sander Knip van AkzoNobel. “En nóg een belangrijk pluspunt: de Digitale Intake is ook inzetbaar als extra service naar partners van schadeherstelbedrijven, zoals dealerbedrijven of tussenpersonen.”

Openclaims

De Digitale Intake is ontwikkeld door Openclaims. “Al langer zien wij de behoefte aan meer digitale oplossingen rondom de werkzaamheden van schadeherstelbedrijven. De coronacrisis brengt omstandigheden met zich mee die ook om dit soort innovatieve oplossingen vragen. Daarom is dit voor ons hét moment om onze samenwerking met AkzoNobel te benutten en de Digitale Intake snel op de markt te brengen”, aldus Martine Dietvorst van Openclaims.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
18 september 2025
Stop&Go vernieuwt marterafweer
18 september 2025
‘Kwart pechgevallen had voorkomen kunnen worden’
18 september 2025
KwikFit breidt partnernetwerk e-bike service uit
18 september 2025
De menselijke factor
17 september 2025
Fastned Gentbrugge als blauwdruk
17 september 2025
Met Logpay-kaart ook naar Argos en amiGo
Meest bekeken berichten
Recente reacties