Bij ABS Autoherstel is Swen de Gooijer per 1 juni in dienst getreden als accountmanager. Hij wordt onder meer verantwoordelijk voor de verdere groei en digitalisering van de schadeherstelketen.
Swen de Gooijer heeft eerder commerciële functies vervuld bij Autoscout24 en Autotrack. “Bij Autotrack en opvolgend Autoscout24 heb ik mij de laatste tien jaar gericht op het aantrekken van nieuwe klanten. Ook mocht ik met veel plezier onze bestaande klanten adviseren over de inzet van digitale verkoopkanalen. Deze kennis en ervaring neem ik mee naar ABS Autoherstel en help ik onze klanten graag een stap verder in deze steeds groter groeiende digitale wereld.”
Digitalisering
Edward Reinderts, manager operations en commercie bij ABS Autoherstel: “We hebben afgelopen periode kunnen zien hoe snel de markt kan veranderen en hoe belangrijk het is om snel te anticiperen op deze veranderingen. Dat kan alleen als je voldoende mankracht hebt om, in samenwerking met onze opdrachtgevers en aangesloten ABS-ondernemers, ons dienstenpakket te blijven promoten en te vernieuwen. Ook de hele digitaliseringsslag die is ingezet, is voor ons ontzettend belangrijk. Ik heb er alle vertrouwen in dat Swen ons hierbij kan ondersteunen.”