Als onderdeel van een uitgebreide opfrissing van het Lesonal-merk introduceert Akzonobel Vehicle Refinishes de vernieuwde Lesonal website. Functionaliteit, communicatie en vormgeving zijn aangepast.

De vernieuwde positionering wordt de komende maanden uitgerold. Een van de grootste veranderingen voor klanten is de introductie van etiketten met kleurcode voor iedere productcategorie. Het moet helpen om (sneller) het juiste product te vinden. Ook is voorzien in links naar de kleurentools van Akzonobel.

Slogan

De aangepaste site sluit aan op de slogan ‘Great Finish. Fast’, aldus Martin Verdoold, VR Premium Sales Manager Lesonal Distribution bij Akzonobel. “Door de frisse look en feel en nieuwe functionaliteit, die ook op mobiele apparaten goed werkt, kunnen gebruikers zich sneller en eenvoudiger verbinden met het Lesonal-merk en op elk moment de gewenste informatie vinden.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
15 augustus 2025
Conti’s voor zelfrijdende voertuigen
15 augustus 2025
Hogere omzet, lagere winst Hankook
15 augustus 2025
‘Vol gas tegen de muur’
14 augustus 2025
‘Geen richting aangeven grootste ergernis’
14 augustus 2025
Yokohama boekt 10,3 procent meer omzet in H1 2025
14 augustus 2025
Jan-Piet van Kesteren directeur Goodyear EMEA
Meest bekeken berichten
Recente reacties