Autosociaal zal deelnemende autobedrijven binnen Eurorepar Car Service (Stellantis) bijstaan met ondersteuning bij het inrichten van (online) klantbenaderingsprocessen.
“Autosociaal biedt een platform aan waarbij autobedrijven eenvoudig hun (online) klantbenaderingsprocessen kunnen structureren. Daarnaast staan de online oplossingen van Autosociaal naadloos in verbinding met de DMS en planningssoftware die gebruikt worden door onze leden. Autosociaal en Eurorepar Car Service delen een belangrijke eigenschap, namelijk customer centricity: het centraal stellen van de klant. Ik geloof in de kennis en ervaring van Autosociaal om een unieke klantervaring te creëren en de kracht van elk kanaal te benutten”, aldus Jean Paul Teunissen, formulemanager bij Eurorepar Car Service.
Ook Roy Roelofs, directeur bij Autosociaal (rechts op de foto) is trots op de samenwerking met Eurorepar Car Service. “Veel autobedrijven staan voor uitdagingen omdat de markt consolideert. De inzichten die ontstaan door de kracht van het collectief zijn enorm. Het is mooi om te zien dat Eurorepar Car Service zo vooruitstrevend handelt. Door het partnerschap met Eurorepar Car Service (Stellantis) kunnen wij onze gezamenlijke kennis en ervaring in de automotive benutten voor aangesloten leden die wensen gebruik te maken van ons partnerschap.”
Autosociaal ondersteunt op dit moment bijna duizend autobedrijven in Benelux bij het vormgeven van hun (online) customer journey. De online oplossingen die Autosociaal aanbiedt zijn volgens het bedrijf toegankelijk, eenvoudig in gebruik en betaalbaar. Eurorepar Car Service werd in 2003 opgericht, en inmiddels zijn er meer dan 5000 vestigingen in 26 landen. In Nederland is het multimerken-netwerk inmiddels hard gegroeid, tot meer dan 130 vestigingen.