De Auto International Association, onderdeel van de Amerikaanse aftermarketorganisatie Automotive Aftermarket Industry Association, heeft de dieselpartikel filterreiniger (DPF) van Liqui Moly uitgeroepen tot ‘Best New Product for Import Cars 2013’.

“Dat is de Oscar van de aftermarkt”, aldus David Pollack, marketingmanager van Liqui Moly Amerika. “Deze onderscheiding is voor ons een enorme eer en laat ook zien dat nieuwe technologieën ook nieuwe business genereert. De prijs weerspiegelt het belang dat bij ons aan de ontwikkeling van nieuwe producten wordt toegekend.”

In plaats van een nieuw filter te plaatsen, beschikken garages met de DPF-reiniger van Liqui Moly over een voordelig alternatief. Hiermee kan het filter gereinigd worden, zonder uit te bouwen. De hele procedure duurt slechts dertig tot zestig minuten.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
1 april 2025
Registraties nieuwe auto’s dalen met 10 procent in eerste kwartaal 2025
1 april 2025
Accupakket als zwaard van Damocles
1 april 2025
Autodealers in 2024: meer omzet, minder winst
1 april 2025
Bosch lanceert twee nieuwe opleidingstrajecten
31 maart 2025
LKQ neemt afscheid van B2C Leisure
31 maart 2025
Nicola Torregiani neemt Benelux-markt onder zijn hoede 
Meest bekeken berichten
Recente reacties