Dealermanagementsysteem Wincar heeft een directe koppeling met Servicebook, het digitale onderhoudsboekje voor de automobilist. Facturen in Wincar worden voortaan automatisch naar Servicebook geëxporteerd. Dat maakt de onderhoudsgegevens in de app actueler en toegankelijker.

servicebook-wincarBij de koppeling werkte Servicebook samen met Reynolds and Reynolds, het bedrijf dat Wincar heeft ontwikkeld. Servicebook biedt een overzicht van de onderhoudshistorie en het serviceplan. Doel is zo de automobilist meer houvast te bieden en de relatie met de garage te versterken. Autobedrijven hebben er een aftersales-tool mee om acties en promoties via een pushbericht onder de aandacht van de klant te brengen. De app herinnert autobezitters automatisch aan apk en onderhoud. Via het Serviceplan kan direct, langs digitale weg, een werkplaatsafspraak worden gemaakt.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
30 april 2025
LKQ verzorgt aftersales VinFast
30 april 2025
‘Slimme dingen doen met data’
29 april 2025
Forse omzetgroei voor Autodoc in 2024
29 april 2025
Driver Lounge wordt hart van vernieuwd Maas-De Koning Moordrecht  
29 april 2025
LKQ als concepteneigenaar
28 april 2025
Personenauto’s steeds langer, breder en zwaarder
Meest bekeken berichten
Recente reacties