Geordy Bloem is per 1 januari de nieuwe directeur van Suzuki-importeur B.V. Nimag. Hij volgt Ted van Dam op, die de functie bijna achttien jaar vervulde en binnen de Louwman Group directeur Corporate Communications en Public Affairs wordt.

Bloem is al 26 jaar werkzaam voor de Louwman Group en sinds 1 augustus 2017 bij B.V. Nimag, als general manager Sales & Network. Voor die tijd heeft hij verschillende eindverantwoordelijke functies gehad, waaronder die van general manager Lexus Nederland en vestigingsmanager van Louwman Hoofddorp. In zijn nieuwe rol wordt Bloem (50) eindverantwoordelijk voor de Nederlandse importeur van Suzuki-auto’s, -motorfietsen, -ATV’s en -buitenboordmotoren. Per 1 januari 2019 wordt B.V. Nimag bestuurd door een directieteam bestaande uit drie leden, onder voorzitterschap van Bloem. De andere leden zijn financieel directeur Wietse Uitenbroek (37) en marketingdirecteur Vincent Jorritsma (38).

Warme verbinder

Ted van Dam (61) zegt zijn verantwoordelijkheden met een gerust hart over te dragen. “Geordy heeft zich sinds zijn komst sterk verdiept in de Suzuki-dealernetwerken en de specialistische markten van Marine en Motorcycle. Hij heeft zich een warme verbinder getoond en geniet een hoge mate van sympathie binnen de organisatie.” De drie dealerorganisaties zijn volgens Bloem “sterk lokaal verankerde ondernemers, die als ambassadeurs voor en met het merk werken. Mijn grote uitdaging wordt om de drie productgroepen van elkaars imago te laten profiteren en zo het merk Suzuki in Nederland nog verder te laten groeien.”
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
30 juni 2025
Dekra viert honderdste verjaardag
30 juni 2025
RAI Vereniging: Zet mobiliteit centraal
30 juni 2025
Clepa presenteert duurzaamheidsmanifest
30 juni 2025
Focus op bandenafzet
27 juni 2025
Formeel akkoord over cao MvT
27 juni 2025
123Ruit toont ambitie in MVO-jaarverslag
Meest bekeken berichten
Recente reacties