Geordy Bloem directeur B.V. Nimag

Geordy Bloem is per 1 januari de nieuwe directeur van Suzuki-importeur B.V. Nimag. Hij volgt Ted van Dam op, die de functie bijna achttien jaar vervulde en binnen de Louwman Group directeur Corporate Communications en Public Affairs wordt.

Bloem is al 26 jaar werkzaam voor de Louwman Group en sinds 1 augustus 2017 bij B.V. Nimag, als general manager Sales & Network. Voor die tijd heeft hij verschillende eindverantwoordelijke functies gehad, waaronder die van general manager Lexus Nederland en vestigingsmanager van Louwman Hoofddorp. In zijn nieuwe rol wordt Bloem (50) eindverantwoordelijk voor de Nederlandse importeur van Suzuki-auto’s, -motorfietsen, -ATV’s en -buitenboordmotoren. Per 1 januari 2019 wordt B.V. Nimag bestuurd door een directieteam bestaande uit drie leden, onder voorzitterschap van Bloem. De andere leden zijn financieel directeur Wietse Uitenbroek (37) en marketingdirecteur Vincent Jorritsma (38).

Warme verbinder

Ted van Dam (61) zegt zijn verantwoordelijkheden met een gerust hart over te dragen. “Geordy heeft zich sinds zijn komst sterk verdiept in de Suzuki-dealernetwerken en de specialistische markten van Marine en Motorcycle. Hij heeft zich een warme verbinder getoond en geniet een hoge mate van sympathie binnen de organisatie.” De drie dealerorganisaties zijn volgens Bloem “sterk lokaal verankerde ondernemers, die als ambassadeurs voor en met het merk werken. Mijn grote uitdaging wordt om de drie productgroepen van elkaars imago te laten profiteren en zo het merk Suzuki in Nederland nog verder te laten groeien.”

Maarten Molenaar †

In de bijna vijf jaar dat Maarten deel uitmaakte van onze redactie heeft hij zich als vakredacteur onvermoeibaar ingezet om de kwaliteit van Aftersales Magazine en Aftersales Truck te vergroten, dankzij zijn in vele jaren opgebouwde kennis van de branche en zijn uitgebreide relatienetwerk. Op 8 november 2020 overleed Maarten plotseling. Maarten was een journalist pur sang, die zijn energie vooral haalde uit het zoeken naar echt nieuws. Ons team wist wat het aan hem had. Geen redactionele klus was hem te groot, of te klein. Hij zat graag ‘aan tafel’ bij ondernemers, managers en hun medewerkers om de achtergrond van het nieuws boven tafel te krijgen. En toen niemand nog wist wat Covid-19 was, bezocht hij graag de vakbeurzen in Europa. Maarten was niet een man die op de voorgrond trad. Hij was meer de stille kracht van de redactie, met het accent op kracht. Wij zullen zijn motto ‘autoliefde roest niet’ in gedachten blijven houden en zijn onderkoelde humor missen.

Van Maarten Molenaar † zijn er nog 2350 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Maarten Molenaar †