Jaap Geertman terug bij W&D consultants

Jaap Geertman keert terug bij automotive adviesbureau W&D consultants, waar hij als senior consultant het team komt versterken. De 49-jarige Geertman werkte er al tussen 2001 en 2007.

Destijds richtte hij zich bij W&D op verbeterprogramma’s voor importeurs en dealerbedrijven. Daarna breidde hij zijn ervaring en expertise uit bij verschillende bedrijven in de automotive. Na functies bij Heiwegen en internationaal adviesbureau MSX trad hij in dienst bij Louwman. Daar specialiseerde hij zich de afgelopen tien jaar in dealerprogramma’s voor rendement, klant- en medewerkerstevredenheid.

Terug op het oude nest trekt Geertman deze lijn door. Hij gaat zich met name bezig houden met ontwikkelprogramma’s. “Jaap heeft ruime ervaring met zowel wholesale als retail. Ik heb eerder met hem gewerkt en we hebben altijd contact gehouden, dus de keuze was niet moeilijk”, zegt Remco de Vette, directeur-eigenaar van W&D consultants.

Concentratiebeweging

Traditionele verdien- en organisatiemodellen staan volgens De Vette stevig onder druk. “De toekomst wordt steeds minder voorspelbaar. Daarnaast zorgt de concentratiebeweging in de branche voor grotere organisaties, met meer managementlagen, meer interne connecties en veel meer noodzaak tot samenwerking en communicatie tussen afdelingen en medewerkers. Organisaties zijn complexer geworden. Steeds meer partijen kloppen bij ons aan, dus we breiden ons team graag uit met een senior consultant.”

Maarten Molenaar †

In de bijna vijf jaar dat Maarten deel uitmaakte van onze redactie heeft hij zich als vakredacteur onvermoeibaar ingezet om de kwaliteit van Aftersales Magazine en Aftersales Truck te vergroten, dankzij zijn in vele jaren opgebouwde kennis van de branche en zijn uitgebreide relatienetwerk. Op 8 november 2020 overleed Maarten plotseling. Maarten was een journalist pur sang, die zijn energie vooral haalde uit het zoeken naar echt nieuws. Ons team wist wat het aan hem had. Geen redactionele klus was hem te groot, of te klein. Hij zat graag ‘aan tafel’ bij ondernemers, managers en hun medewerkers om de achtergrond van het nieuws boven tafel te krijgen. En toen niemand nog wist wat Covid-19 was, bezocht hij graag de vakbeurzen in Europa. Maarten was niet een man die op de voorgrond trad. Hij was meer de stille kracht van de redactie, met het accent op kracht. Wij zullen zijn motto ‘autoliefde roest niet’ in gedachten blijven houden en zijn onderkoelde humor missen.

Van Maarten Molenaar † zijn er nog 2350 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Maarten Molenaar †

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *