bekeken: 189 x
Waardeer dit artikel:
1 vote, average: 3,00 out of 51 vote, average: 3,00 out of 51 vote, average: 3,00 out of 51 vote, average: 3,00 out of 51 vote, average: 3,00 out of 5
(3,00)
(Inloggen is vereist)

Oprichter Servicebook komt met Drivestore

DOMEIN: Algemeen

Geplaatst op: 5 april 2019, 14:47

Leestijd: 1 minuut

Bijna drie jaar na oprichting kwam in december 2018 een einde aan Servicebook Nederland. De dienst beoogde universele garagebedrijven te koppelen aan connected werkplaatsklanten. Oprichter Amin Adjroud kondigt nu de komst aan van “de opvolger”: Drivestore.

drivestoreServicebook werd destijds gesloten “omdat de diensten niet meer konden voldoen aan de beloften en ambities”, schrijft Adjroud zijn contacten op Linkedin. Tegelijkertijd dienden zich volgens hem “nieuwe kansen” aan, uitmondend in Drivestore. Adjroud heeft dit bedrijf opgericht met de Plan B Company, expert op het gebied van connected services.

Data

Adjroud wil nu nog niet veel kwijt, licht slechts een tipje van de sluier op via Linkedin. Het nieuwe platform faciliteert garagisten om met “minimale inspanning” hun klantenbinding te vergroten. De online dienst zou verder gaan dan het oorspronkelijke Servicebook, dankzij de toevoeging van stabiele techniek, betrouwbare data en nieuwe gebruiksmogelijkheden. Blijkens de website wordt Drivestore een online platform voor data, informatie en automotive diensten zoals een onderhoudsboekje, inclusief service-reminders, en klantcommunicatie via diverse digitale kanalen. Ook remote diagnostics, pechhulp, laden, parkeren en tanken kunnen via Drivestore worden geregeld. Eind juli start de uitrol bij de launching customer.

Garagepakketten

Adjroud startte Servicebook in februari 2016, samen met Frank Broersma en Tim Baas. Veertien vestigingen van drie werkplaatsconcept vormden de eerste connected werkplaatsklanten. In de loop daarna werden koppelingen gemaakt met garagepakketten en -concepten als Automaat, Carprof, Carsystems, Driver en Wincar. Eind 2017 introduceerde Servicebook de nieuwe dienst Fleet Connect, die voertuigvolgsystemen combineerde meer informatie over (toekomstig) onderhoud.

Tags: , , , ,

Omzet en winst Pon stijgen…API-grossiers collectief lid…
REACTIES

Schrijf een reactie of commentaar

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

Meest recente nieuws top 5

Meest gelezen afgelopen maand

Laatste reacties