fbpx
bekeken: 953 x
Waardeer dit artikel:
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (5,00)

Trotse dealer van USI-spuitcabines op RTL7

DOMEIN: Schadeherstel

Geplaatst op: 3 november 2020, 09:02

Leestijd: 2 minuten

Een trotse Pascal Horstik was onlangs op RTL7 te zien in het zakelijke tv-programma Op de zaak, trots dat hij als eigenaar van PH Service is aangewezen als dealer van de spuitcabines van USI-Italia voor Nederland en België.

Partnercontent

De spuitcabines van USI Italia staan bekend om hun hoge kwaliteit en functionaliteit. En zoals je van een Italiaans product mag verwachten zien ze er ook nog eens fantastisch uit. Voor service en montage in Nederland en België rekent USI op de dienstverlening van PH Service uit Didam, het bedrijf van Pascal Horstik. “De samenwerking met USI-Italia verloopt perfect. Klanten kunnen bij ons terecht voor een nieuwe cabine, of omdat er onderhoud nodig is, of omdat ze een aanpassing aan de spuitcabine willen. Dan bel ik met Italië, wordt er een plan uitgewerkt, een offerte gemaakt en als het akkoord is, komt hij bij de klant te staan. Als ik een tekening of iets anders nodig heb, dan wordt dat heel snel geregeld. De spuitcabines worden gemaakt in Verona, in Italië. Ze komen in delen bij ons binnen. Wij verzorgen de montage en de aftersales.”

Slimme spuitcabine

De functionaliteit van de spuitcabines van USI Italia zit hem in het feit dat de spuiter alleen maar hoeft in te stellen welke klus hij wil gaan aanpakken. De rest regelt de spuitcabine zelf. Pascal Horstik: “Dit type spuitcabine kan alles doen voor de spuiter, die normaal de temperatuur moet instellen, de droogtijd, de luchtsnelheid en dat soort dingen. Bij deze spuitcabine stel je in wat je wilt spuiten: voorscherm, achterscherm, dak, motorkap, wat dan ook en wat je wilt doen: maskeren, spuiten of drogen en dan berekent de spuitcabine alles zelf.”

Service

Behalve een topproduct is topservice van groot belang. Daarvoor kunnen klanten uit Nederland en België rekenen op PH Service. Pascal Horstik: “Wat je afspreekt met de klant, moet je nakomen. En de aftersales moet heel belangrijk zijn. Als de klant over tien jaar een nieuwe cabine nodig heeft, belt hij mij weer en daar gaat het om.”

Zie www.usi-nederland.nl voor meer informatie.

Tags: , , ,

Louwman koopt activiteiten…Service, niets meer, niets…
REACTIES

Schrijf een reactie of commentaar

Meest recente nieuws top 5

Meest gelezen afgelopen maand

Laatste reacties