bekeken: 1842 x
Waardeer dit artikel:
1 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5
(5,00)
(Inloggen is vereist)

Vertrouwen is kernwoord acceptatie ADAS

DOMEIN: Connected Car

Geplaatst op: 6 juni 2017, 15:41

Leestijd: 5 minuten

De auto-industrie verzet bergen om toekomstige modellen almaar zelfstandiger door het verkeer te laten laveren. Minder maakbaar is de fiducie van de consument in dit soort nieuwerwetse systemen. Het vertrouwen zal stapsgewijs moeten groeien, zegt Ian Riches, consultant van het Engelse onderzoeksbureau Strategy Analytics, in gesprek met Aftersales Magazine.

De analyse rondom ADAS van Ian Riches, consultant van het Engelse onderzoeksbureau Strategy Analytics, is exclusief toegankelijk voor lezers met een Aftersales Plus account.Log in met uw gegevens of vraag een gratis account aan door op de registreer-knop te klikken.


Tags: , , ,

REACTIES

Schrijf een reactie of commentaar

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

Meest recente nieuws top 5

Meest gelezen afgelopen maand

Laatste reacties