Autobandenpartner start reclamecampagne

LKQ Fource maakt werk van zijn belofte aan Autobandenpartners dat de formule voor extra klandizie zorgt. Dit voorjaar start namelijk een landelijke reclamecampagne voor de inmiddels ruim vierhonderd deelnemers aan de formule.

Afgelopen weken zijn onder meer billboards langs de snelweg geplaatst, onder meer de A4, A12, A16 en A58. Bij meer dan 1100 tankstations zijn displays verspreid. Ook online is Autobandenpartner beter zichtbaar; op diverse, drukbezochte consumentenwebsites worden banners getoond.

Zichtbaarheid

Johan van der Hoeven, commercieel directeur bij LKQ Fource, zegt hierover: “Eén van de beloftes die we hebben gedaan naar onze leden toe is het genereren van meer klandizie bij onze klant. Dat kan op verschillende manieren, maar begint natuurlijk met zichtbaarheid van de naam en uitleg waar het voor staat. De campagne heeft als insteek Autobandenpartner te presenteren als dé bandenexpert om de hoek, we zien namelijk dat het de automobilist een goed gevoel geeft te weten dat hij gewoon bij zijn vertrouwde garage terecht kan.”

Naast de start van de consumentencampagne zijn de voorbereidingen in volle gang voor een huis-aan-huisuitgave en, zodra de coronamaatregelen dit weer toelaten, een bandencheck road show.

Emil Peeters

Emil is een ervaren redacteur met een brede belangstelling en een heldere schrijfstijl. Hij komt met enkele doortastende vragen snel tot de kern van de zaak.

Van Emil Peeters zijn er nog 3423 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Emil Peeters

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.