Eurol verwelkomt 150e Service Point

Autobedrijf Koldewijn uit Apeldoorn is de 150ste deelnemer aan het serviceconcept van Eurol. Deze mijlpaal werd feestelijk gevierd met een verrassingsbezoek aan het autobedrijf door Tim Coronel, al jarenlang verbonden aan Eurol.

Tim Coronel overhandigde een taart aan eigenaar Edward Koldewijn en chef werkplaats Martijn van der Ploeg. “Wat een leuke verrassing van Eurol! We nemen al jaren onze smeermiddelen af bij Eurol en zijn zeer tevreden over de samenwerking. Eurol Service Point worden was dan ook een logische vervolgstap. Deelnemen is laagdrempelig en de voordelen zijn groot”, vertelt Martijn van der Ploeg.

De ondersteuning van de garageformule bestaat onder meer uit sales- en marketingsupport, garage-uitstraling, verpakkingsconcepten, technische en commerciële training, ondersteuning van de servicedesk, equipment, promotionele middelen en opname in de Service Point Locator.

Aanvulling

Een half jaar geleden stond Eurol nog op honderd Service Points en nu staat de teller al op 150 deelnemende garagebedrijven. “Een mooie ontwikkeling”, vindt Bart Boerboom, salesmanager Nederland. “Onze garageformule is zeer toegankelijk; de instapeisen zijn laag en de service is groot. Bovendien kan het Eurol Service Point garageconcept naast andere garageformules bestaan. Het hoeft elkaar niet te bijten, het kan elkaar aanvullen. Dit jaar nog willen we de 200e vestiging binnen halen en onze dekking uitbreiden in Nederland.”

Emil Peeters

Emil is een ervaren redacteur met een brede belangstelling en een heldere schrijfstijl. Hij komt met enkele doortastende vragen snel tot de kern van de zaak.

Van Emil Peeters zijn er nog 2630 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Emil Peeters

Avatar

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *