Inter-Sprint vernieuwt huisstijl Tyfoon

Inter-Sprint heeft samen met de fabrikant van het Europese bandenmerk Tyfoon de huisstijl vernieuwd, inclusief logo.

De producent en Inter-Sprint hebben vooral de laatste jaren veel aandacht besteed aan de ontwikkeling van nieuwe uitvoeringen – typen en maatvoering – en hebben de profielontwerpen grotendeels vernieuwd. Gezien de ontwikkelingen op de internationale bandenmarkt is een constante aanpassing noodzakelijk.

Bij een modern en kwalitatief hoogwaardig product hoort een passende uitstraling en dus is ook het logo vernieuwd. Website, productbrochures, POS-materialen en het bandenlabel zullen de komende maanden allemaal worden omgezet worden naar de nieuwe huisstijl.

Marktvraag

Inter-Sprint is, als merkhouder en dus distribiteur van Tyfoon-banden, erg tevreden over de nieuwe ontwikkelingen. “Tyfoon maakt, als één van onze private labels, al langer grote stappen in zowel de kwaliteit als in de assortimentsuitbreiding. De aanpassingen van het logo en de huisstijl zijn hierin een logische stap. Ook onze klanten waarderen het merk steeds meer en zien een groeiende vraag voor meer exclusievere producten vanuit de markt. Bijna alle uitvoeringen worden geproduceerd bij de grootste Europese bandenfabrikant. Mede hierdoor is de kwaliteit en beschikbaarheid verzekerd”, aldus Inter-Sprint.

De complete range van Tyfoon banden is in Nederland verkrijgbaar via de grossiers van Partspoint, waaronder Brezan, Dabeko en Staadegaard/TC.

Jos Veldhuisen

Hoofdredacteur Aftersales Magazine met als persoonlijk motto: 'I am Aftersales'

Van Jos Veldhuisen zijn er nog 1699 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Jos Veldhuisen

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *