In de categorie Automotive komt ANWB naar voren als de organisatie die de beste online klantervaring biedt, op grote afstand van de nummer twee, leasemaatschappij Athlon.

Dat blijkt uit de Digital Excellence Monitor 2021 van benchmarkbureau WUA, waarvoor in totaal 137 websites zijn onderzocht. Voor dit onderzoek heeft WUA de online klantervaring en de online salesperformance onderzocht in 26 unieke customer journeys in Nederland. De onderzoeksperiode liep van augustus 2020 tot juli 2021. Meer dan 14.000 consumenten namen hieraan deel.

Zes categorieën

Behalve de beste klantervaring in de categorie Automotive biedt ANWB de beste klantervaring in de categorieën Finance en Insurance. Greenchoice.nl wint in de categorie Energy, KPN.com in de categorie Telecom en Coolblue in de categorie Retail. Coolblue is ook de overall winnaar.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
9 mei 2025
Lichter staal van Tata Steel
9 mei 2025
Athlon introduceert slim laden
9 mei 2025
Oostendorp opent Toyota-vestiging in Valkenswaard
9 mei 2025
Onafhankelijk autobedrijf moet momentum pakken
8 mei 2025
Tanken in jaar tijd 10 procent goedkoper
8 mei 2025
Winterband Vredestein eerste montage op Volkswagen Tiguan
Meest bekeken berichten
Recente reacties