In de categorie Automotive komt ANWB naar voren als de organisatie die de beste online klantervaring biedt, op grote afstand van de nummer twee, leasemaatschappij Athlon.

Dat blijkt uit de Digital Excellence Monitor 2021 van benchmarkbureau WUA, waarvoor in totaal 137 websites zijn onderzocht. Voor dit onderzoek heeft WUA de online klantervaring en de online salesperformance onderzocht in 26 unieke customer journeys in Nederland. De onderzoeksperiode liep van augustus 2020 tot juli 2021. Meer dan 14.000 consumenten namen hieraan deel.

Zes categorieën

Behalve de beste klantervaring in de categorie Automotive biedt ANWB de beste klantervaring in de categorieën Finance en Insurance. Greenchoice.nl wint in de categorie Energy, KPN.com in de categorie Telecom en Coolblue in de categorie Retail. Coolblue is ook de overall winnaar.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
19 augustus 2025
Drie finalisten BOVAG Autobedrijf van het Jaar
19 augustus 2025
De Dorpsgarage start podcast
19 augustus 2025
Al 450.000 meldingen ANWB Alarmcentrale
19 augustus 2025
Meestal rijdt de man naar vakantiebestemming
18 augustus 2025
Mijlpaal: 10 miljoen auto’s in Nederlands wagenpark
18 augustus 2025
VZR hekelt bijtellingsplan voor werkgevers
Meest bekeken berichten
Recente reacties