In het tweede nummer van 2011 brengt Aftersales Magazine de dealerstrategie van Fiat Nederland, een verslag van het fabrieksbezoek aan Johnson Controls, de aftersalestraining van de Peugeot 508 en de wereld achter het airbaglampje.

Oliemaatschappij ExxonMobil heeft besloten ook in de autobranche afscheid te nemen van het oliemerk Esso. De tankstations blijven bestaan, maar in smeermiddelenland wordt alles Mobil.

Verder is er in het februari-nummer veel aandacht voor olie en gereedschappen. De Duitse oliespecialist Liqui Moly breidt haar investeringsprogramma flink uit. Een column van Sator Holding CEO Adriaan Roggeveen over de schaarste in de onderdelensector.

Lees hier online ASM nummer 2 >>

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
5 september 2025
Toeleveranciers in het nauw
4 september 2025
Eurol partner van Formule 2-team Invicta
4 september 2025
Strategisch partnerschap Allianz Direct en Voogd
4 september 2025
Automotive manager wisselt snel van businessmodel
4 september 2025
Kleinere omzetdaling autobranche in tweede kwartaal
4 september 2025
Betaalbare mobiliteit wordt duurder
Meest bekeken berichten
Recente reacties