Autosoft biedt vanaf nu versie 7.0 aan van het occasionbeheersysteem Auto Commerce. Onder meer nieuw in deze update zijn weergavekeuze voor de gebruiker en een nieuw dashboard met een overzicht van alle actuele gegevens, zoals recente wijzigingen, statijden, bezoekersaantallen en kliks per advertentie.
Het systeem van Autosoft heeft daarnaast ook een uitgebreide exportmodule voor het automatisch exclusief BPM doorplaatsen naar buitenlandse portals door middel van een automatische dynamische BPM-calculator en margeberekening. Ook is er een koppeling met alle belangrijke sociale netwerken mogelijk, kan men direct vrijwaren vanuit Auto Commerce en is het programma volledig geschikt voor gebruik op een Ipad.
Arjen van Beek, verkoop- en marketingdirecteur bij Autosoft: “Auto Commerce is een compleet occasionbeheersysteem met gedetailleerde voorraadlijsten, statistieken van de bezoekersaantallen per advertentie en een taxatietool. Maar ook sociale media, een occasionlijst in meerdere talen, leaseprijsweergave en het invoeren van motoren en vrachtwagens zijn extra’s. De upload en weergave van film en PDF documenten behoort ook tot de mogelijkheden.”
De gegevens van de auto’s hoeven slechts één keer ingevuld te worden. Autosoft verzorgt de plaatsing op de websites waarop de klant wil adverteren. Ook adverteren op Marktplaats is mogelijk, waarbij Auto Commerce de advertentie dagelijks of wekelijks omhoog kan plaatsen, zodat deze onder de aandacht blijven.