De Friese BMW dealer De Beier in Heerenveen is het eerste automobielbedrijf dat geheel naar het innovatieve Future Retail concept van BMW is gebouwd en ingericht. Het Future Retail concept is ontwikkeld om de uitstraling en de fascinatie van het merk BMW te versterken en de merkbeleving voor klanten en belangstellenden te vergroten.

Kenmerkend voor de stijl zijn de rechte lijnen en hoeken, grote glasoppervlakken en het ontbreken van versieringen vormen de basis van de nieuwbouw. De automobielen zijn in grote, goed verlichte ruimten opgesteld, alsof zij op de weg staan.

De inrichting is tot in de details afgestemd op de veranderde voorstellingen van klanten, die een persoonlijke ontvangst in een premium en goed bij het merk BMW passende ambiance verwachten.

Dat komt vooral tot uiting op de plaatsen waar de klant in gesprek gaat met een medewerker van het dealerbedrijf. De klassieke, afgeschermde ‘verkoopkantoren’ – met bureau van de verkoper en een stoel voor de klant – hebben plaatsgemaakt voor comfortabele, open adviesruimtes, waar de klant met de verkoopadviseur aan een ronde tafel zijn wensen kan bespreken. Daarbij kan de klant zijn favoriete BMW op een iPad zelf samenstellen en het resultaat direct zien op een groot beeldscherm.

Het nieuwe BMW dealerbedrijf is op 1 juli in Businesspark Friesland aan de A7 in gebruik genomen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
5 september 2025
Vijf jaar garantie op hydrauliek Winntec
5 september 2025
Universele TPMS-sensor van Inter-Tyre
5 september 2025
Toeleveranciers in het nauw
4 september 2025
Eurol partner van Formule 2-team Invicta
4 september 2025
Strategisch partnerschap Allianz Direct en Voogd
4 september 2025
Automotive manager wisselt snel van businessmodel
Meest bekeken berichten
Recente reacties