‘Hoe krijg ik klanten in mijn garage en hoe houd ik ze binnen?’ Op deze en tal van andere relevante vragen heeft SKF in samenwerking met Innovam een training ontwikkeld.

De training communicatieve en commerciële vaardigheden heeft tot doel de relatie met de klant verder uit te bouwen en te verbeteren. Het betreft een tweedaagse training en is speciaal bedoeld voor eenieder binnen het bedrijf die de contacten heeft en onderhoudt met de klanten. Deze training kadert in het SKF Pole Position Plus programma en is bedoeld voor de leden binnen dit programma en dus nog niet toegankelijk voor iedereen.

Op deze eerste dag wordt een basis gelegd voor de juiste communicatie. Insteek van de tweede dag is om de commerciële slagkracht van de universele garage te vergroten.

De trainingsdata zijn op 21 en 22 november en 16 en 17 december.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
4 september 2025
Eurol partner van Formule 2-team Invicta
4 september 2025
Strategisch partnerschap Allianz Direct en Voogd
4 september 2025
Automotive manager wisselt snel van businessmodel
4 september 2025
Kleinere omzetdaling autobranche in tweede kwartaal
4 september 2025
Betaalbare mobiliteit wordt duurder
3 september 2025
Samenwerking Ayvens en Plugsurfing
Meest bekeken berichten
Recente reacties