Gereedschappenproducent Facom heeft haar productcatalogus zo vernieuwd, dat het veel meer dan een lijst met werktuigen, nummers en prijzen is geworden. Het ontwerp geeft klanten de mogelijkheid hun gereedschap op te zoeken via hun specifieke sector, maar ook per type werktuig.

“De voornaamste doelstelling van de nieuwe catalogus is professionals te ondersteunen in hun streven om de efficiëntie en productiviteit te verhogen”, aldus Facom. Om dat te bereiken onderzocht het bedrijf de markten waarvoor het werkt. “Het resultaat is een catalogus die producten en informatie brengt die de brug slaat met de nieuwste technologieën en methoden die worden gebruikt in de automobiel en industriële sectoren.”

Facom heeft haar F13-catalogus ook digitaal als app uitgewerkt met tips om het beste uit de gereedschappen te halen. Er staan ook standaardisering- en veiligheidshandleidingen in.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
5 september 2025
Vijf jaar garantie op hydrauliek Winntec
5 september 2025
Universele TPMS-sensor van Inter-Tyre
5 september 2025
Toeleveranciers in het nauw
4 september 2025
Eurol partner van Formule 2-team Invicta
4 september 2025
Strategisch partnerschap Allianz Direct en Voogd
4 september 2025
Automotive manager wisselt snel van businessmodel
Meest bekeken berichten
Recente reacties