Het marketingteam van Eurol Lubricants heeft een nieuwe leiding. Dennis Marsman is onlangs in dienst getreden in de functie van marketingmanager. Hij is verantwoordelijk voor het merk- en marketingbeleid van Eurol en geeft leiding aan het team.

“De versterking van het marketingteam sluit aan op onze sterke groei en ontwikkeling, zowel nationaal als internationaal. Wij hebben de ambitie om wereldspeler te worden op het gebied van hoogwaardige smeermiddelen”, aldus Eurol over de aanstelling van de nieuwe marketingmanager. Dennis Marsman heeft een merk- en marketingachtergrond in de bureauwereld en in de levensmiddelensector.

Om in de toekomst aan de groeiende vraag naar Eurol-producten te voldoen wordt er momenteel een nieuwe productielocatie gebouwd in Almelo, waarmee de productiecapaciteit verdubbeld.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
8 mei 2025
Tanken in jaar tijd 10 procent goedkoper
8 mei 2025
Winterband Vredestein eerste montage op Volkswagen Tiguan
8 mei 2025
Continental produceerde al 200 miljoen radarsensoren
8 mei 2025
De klant op reis
7 mei 2025
Hella terug in airco en motorkoeling
7 mei 2025
Nieuw format The Tire Cologne
Meest bekeken berichten
Recente reacties