Op de Duitse thuismarkt is de equipmentlijn van WM inmiddels alweer twee decennia actief. Dat jubileum grijpt WM aan voor een vernieuwingsronde.

Het is volgens de distributeur de gelegenheid om het bekende te behouden, het beproefde te moderniseren en iets nieuws toe te voegen aan het Monochrom-merk.

Zo zijn de productnamen gebaseerd op de namen van sterren en sterrenstelsels en domineert de lak Galaxy Grey in de uitstraling, naast zwart en wit. WM streeft een duidelijk gedefinieerd doel voor de klanten na: een esthetisch hoogwaardige uitstraling met werkplaatsuitrusting met een designlook dat het werkplaatsimago en de professionele reputatie van de werkplaats bevordert. WM onderbouwt dit met een nieuwe merkclaim: zo ziet premium eruit.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
16 april 2025
Garagenetwerken AllParts groeien door
16 april 2025
Hiltermann optimaliseert met Vinacles voorraadfinanciering
16 april 2025
Alliance vergroot grip op aftermarket EV’s
16 april 2025
Nieuwe CEO LKQ Benelux-France bekend
16 april 2025
RODI 2024: zorgen over toekomstige winstgevendheid
15 april 2025
BOVAG doet formeel bod voor nieuwe cao MvT
Meest bekeken berichten
Recente reacties