Denso After Market Europe is begonnen met de Get Inside Roadshow. In de periode van 20 oktober tot en met 21 november 2014 worden meer dan 1.000 onafhankelijke Nederlandse garages bezocht om de naamsbekendheid van Denso en kennis over haar aftermarket producten te vergroten.

Denso heeft een vijf weken durende Roadshow georganiseerd waarbij elke dag drie promotiedames ieder in een bestickerde Volkswagen-UP door Nederland rijden. Het promotieteam verwacht een sterke indruk achter te laten bij de garages die zij bezoeken wanneer zij door het land toeren. Deze bezoeken zullen deels onder begeleiding van vertegenwoordigers van een aantal grossiers plaatsvinden.

Het team zal bij elk bezoek informatie achterlaten om relevante productkennis te delen en om verdere interesse te wekken in het merk. Het promotieteam richt zich daarnaast ook op het registreren van garages voor het Automotive Diamonds loyaliteitsprogramma: Een multibrand programma dat naast Denso binnen Nederland ook drie andere merken omvat.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
19 december 2025
TECH360 levert eerste diagnosespecialist af
19 december 2025
Van Mossel Duitsland neemt leasevloot MisterGreen over
19 december 2025
Gerard Bolder voorzitter RAI Auto’s
19 december 2025
Resultaten autodealers iets beter in Q3
19 december 2025
Verkeersboetes sinds 2021 fors gestegen
19 december 2025
SDV is uitdaging voor schadeherstel
Meest bekeken berichten
Recente reacties