Toyota is de overall winnaar van de Customer Centric DNA Award 2015. Daarmee is Toyota volgens consultancybureau Bearingpoint – de initiatiefnemer van de award – het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland.

Het is voor Toyota de vierde achtereenvolgende keer dat het de award in ontvangst mocht nemen in de categorie ‘Automotive’ en de tweede keer dat Toyota ‘Overall’ winnaar is.

Willem Verschuur (General Manager Marketing, Louwman & Parqui): “We zijn enorm trots om de award weer te winnen! De klant heeft zich écht voor Toyota uitgesproken. We staan 365 dagen per jaar voor hen klaar en hebben de continue drive om het elke dag nóg beter te doen. De award is een fantastische erkenning in het vertrouwen van onze klanten in de Nederlandse Toyota organisatie. Ik wil hen hiervoor dan ook enorm bedanken. Uiteraard dank ik ook al onze medewerkers voor hun gedrevenheid om tot dit fraaie resultaat te komen.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
20 augustus 2025
Mini tipt berijder over onderhoudsbehoefte
20 augustus 2025
Stress bij rijden in het buitenland
20 augustus 2025
Auto als onderdeel van identiteit
19 augustus 2025
Drie finalisten BOVAG Onafhankelijk Autobedrijf van het Jaar 2025
19 augustus 2025
De Dorpsgarage start podcast
19 augustus 2025
Al 450.000 meldingen ANWB Alarmcentrale
Meest bekeken berichten
Recente reacties