Sinds de start van de samenwerking tussen AD Autobedrijf en Klantenvertellen eerder in 2015 hebben meer dan 7500 bezoekers gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een beoordeling te schrijven over de AD Autobedrijven. Dit heeft geleid tot een gemiddelde van 8,9.

Ton Sieljes, formulemanager AD Autobedrijf: “Om te zorgen dat onze klanten ook in de toekomst tevreden kunnen zijn over de dienstverlening, blijft AD Autobedrijf continu bezig met het evalueren van haar service, deskundigheid en kwaliteit. De reviews van Klantenvertellen zijn een belangrijke tool om hier een vinger aan de pols te houden. Bovendien is betrouwbaarheid belangrijker dan ooit in de mobiliteitsbranche. Daarom zijn de reviews juist ook voor onze klanten zo belangrijk. Met Klantenvertellen laten we duidelijk zien waar AD Autobedrijf voor staat.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
11 april 2025
ProMedia neemt Aftersales Magazine over
10 april 2025
CarXpert: zestig franchiseovereenkomsten getekend
10 april 2025
TNO opent smart mobility center op Helmondse campus
10 april 2025
Boetes voor Nokian en oud-werknemers
10 april 2025
VZR: Hoge afkoopsommen bij verplichte elektrische auto’s onacceptabel
9 april 2025
Nexus Automotive International onthult bandenstrategie
Meest bekeken berichten
Recente reacties