Total Lubrifiants blijft ook de komende vijf jaar de exclusieve aftermarket partner van Kia Motors Corporation. Beide partijen hebben hun strategische samenwerking verlengd, met ingang van 2017.

De producten vinden hun weg naar de wereldwijd ruim 5500 merkdealers, verspreid over 180 landen. Zo krijgt het Kia-netwerk de beschikking over de premium Total Quartz motorolie. Beide partners kondigen verder aan samen een marketingprogramma te gaan ontwikkelen, gericht op verbeterde winstgevendheid voor de dealers en op trouwere en tevredener klanten. “Deze overeenkomst bevestigt dat we bezig zijn met de lange termijn”, zegt Pierre Duhot, algemeen directeur van Total’s personenautodivisie. Steven Yoon, bij Kia vicepresident van de divisie Overseas Service, typeert Total als een “steunpilaar in onze wereldwijde strategie om de tevredenheid van zowel de klant als onze dealers te verbeteren.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
1 augustus 2025
9 procent meer nieuwe auto’s in juli
1 augustus 2025
Kwart BOVAG-bedrijven MVT ontevreden over cao
1 augustus 2025
Complete lijn verlichting ERA bij LKQ
31 juli 2025
Mewa werkkleding perfect voor warme werkdagen
31 juli 2025
Renault benoemt François Provost tot directeur
31 juli 2025
Univé zet AI in bij schadebeoordeling
Meest bekeken berichten
Recente reacties